Thursday, February 2, 2012

sudah tahun 2012... ^^

hello everyone..

ya saya tahu ketika saya tulis blog ni...its already february..
tapi tak kisah la kan ..as long as i still appreciate the arrival of 2012..aicehhh :)

so..nothing much to say except seperti kebanyakan orang lain..saya juga berharap tahun ni lebih baik dari tahun sebelum sebelum ini...*harapan sebenar dan sgt berharap* i need to even crawling to survive during 2011...

oh ya..tahun ni...saya akan berumur 30 tahun..insyaallah...for some reason...i feel happy and extremely excited...*adakah itu normal*

saya juga berharap saya akan bernikah dan kahwin sebab saya kesian kat mak ayah saya..even they didn't mentioned anything to me..yep mak ayah..8 i can read thru ur eyes..*sound like sycho lak*

so mari sama2 doa utk saya dan 2012..sila bagi kerjasama terbaik kepada saya...aminnnnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment